Kategorie obchodů

Speciální nabídky

Speciální nabídky
Všechny prodejní produkty

Možnosti doručení zboží koncovému zákazníkovi, objednateli.

 

Osobní odběr:


- tento způsob zajišťuje převzetí zboží zákazníkem v místě sídla společnosti.

- u této varianty odběru je možné provést úhradu za zboží předem na číslo účtu naší společnosti:

     2902507387/2010 FIO banka. Následně budete po zaevidování platby vyzváni k odběru v místě sídla společnosti.


- druhý způsob úhrady při tomto způsobu převzetí je Prodej na splátky. Tento způsob úhrady za zboží podrobně popsán v informační části Prodej na splátky.

- při osobním odběru lze platit iv hotovosti přímo při odběru zboží.

 

Doprava Kurýr 123kuirer, DPD/GEIS:

 

- dopravu konečnému zákazníkovi zajišťuje přepravní společnost 123kurier, DPD, GEIS.

- přepravní společnost zajišťuje garantované doručení v rámci ČR do 48h od převzetí zásilky, čili do 48h od vyexpedování zásilky naší společností.

- doplňkové služby týkající se vnitrostátní přepravy zásilek: balení, dobírka, výměna balíků před doručením, doručení na přesný čas, doručení v sobotu. Všechny tyto doplňkové služby lze sjednat a to písemným požadavkem do poznámky objednávky. K objednávce bude připočten doplatek za konkrétní službu dle ceníku.

- při změně adresy Vám společnost 123, nebo GEIS po zkontaktování upřesní adresu a doručí zásilku na správnou adresu; cena přepravy zahrnuje i druhé doručení po neúspěšném doručení zásilky.

 

Cenník dopravy  
Osobní odběr jen Liptovský Hrádok 0 Kč
Zboží označené doprava "zdarma" 0 Kč
0 Kč
Tovar s dobírkou
28,8 Kč
Tovar s hmotností do 50kg
156 Kč
Tovar s hmotností nad 50kg 600 Kč
   

 

 Pro některé kombinace váhy a množství balíků může být klient kontaktován za účelem sjednání výše ceny za dopravu. Jedná se o nestandardní situace, kde se jedná například o více balíků velkých rozměrů, případně hmotnosti apod.. V případě, že se u zboží nachází informace, že je doprava zboží "Zdarma", tato cena se neupravuje a zboží bude doručeno bez účtování ceny i v případě, že se jedná o nadrozměrné zboží.

V případě zvolení způsobu platby dobírka se účtuje dobíračný poplatek ve výši 28,8 Kč


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V ojedinělých případech, při objednání velkého množství kusů zboží, několika kusech bílé techniky nebo jiného nadrozměrného zboží je nutné upravit cenu dopravy zboží. Nikdy se tak nestane bez souhlasu se zákazníkem, který bude o situaci informován emailem nebo telefonicky.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Při přebírání zboží je zákazník povinen zboží řádně překontrolovat. V případě viditelného poškození obalu je tuto skutečnost nutno uvést do dodacího listu přepravce, případně sepsat s řidičem zápis o poškození.

Po podepsání a převzetí zboží není možné zboží s poškozením takového charakteru reklamovat vzhledem k přepravním podmínkám přepravce.

 

V případě dovozu velké zásilky bude toto zboží doručeno před vchod rodinného domu nebo bytového domu uvedeného v objednávce. Vynesení je třeba zajistit vlastními prostředky.

PŘEBÍRÁNÍ ZBOŽÍ OD kurýra:

Při přebírání je velmi důležité zkontrolovat, zda zboží není zjevně poškozeno – viditelné poškození na přepravním obalu – například natržené na povrchu, případně promáčený obal a jiné. K poškození mohlo dojít během manipulace při přepravě. Přepravní společnost od nás takové zboží nepřebere, čili uvedené nastalo až po vydání zboží k přepravě.

Jakékoliv podezření, PŘIPADNÉ NEDOSTATKY ZAPIŠTE do předávacího protokolu, i když se zboží na první pohled nemusí jevit jako poškozené.

Kurýr Vás nesmí tlačit do převzetí bez důkladné kontroly ZJEVNÉHO POŠKOZENÍ, které lze zpozorovat pouhým okem. Dopravní společnost vystupuje v našem jménu, proto musí dodržovat nastavené standardy.
Případné nedostatky prosím nahlaste obratem i nám na email arco@arco.sk

Postup v případě, že jste výrobek probrali bez poškozeného obalu a po rozbalení zjistíte skryté poškození? Abyste si zbytečně nezkazili radost z Vašeho nákupu, prosíme Vás o co nejranější rozbalení zboží a kontrolu samotného zboží. Je to nepříjemné, ale může se stát, že obal je v pořádku a výrobek uvnitř je poškozen.

Při koupi zboží přes eshop prosím nenechávejte dodané zboží nerozbalené bez kontroly. Zboží ihned rozbalte a zkontrolujte tak obsah balení. Pokud zjistíte jakýkoli problém, ihned nám prosím tuto skutečnost nahlaste přes email arco@arco.sk. V případě reklamace prosím nevyhazujte obal výrobku – je součástí reklamačního řízení.


Abyste si radost z nového spotřebiče užili naplno, prosíme Vás, abyste věnovali přebírání zboží mimořádnou pozornost. Při zjevném poškození přepravního obalu (viditelného pouhým okem bez dodatečného rozbalování) bez sepsaného škodného zápisu při převzetí může radost rychle vyprchat, proto si ve vlastním zájmu zboží řádně zkontrolujte. Případné skryté poškození prosíme rovněž hlásit v co nejkratší době po jeho zjištění – ideálně do 24 hodin po převzetí. Chráníte tím svá práva a nám pomáháte tyto neshody následně vyřešit bez zbytečného zdržení a dokazování. Za dodržení těchto pravidel, umíme následně reklamaci převzít a vyřešit ji ke spokojenosti všech stran. Zjevně poškozené zboží nejste povinen převzít od přepravní společnosti.

Vaše Klikam.cz